Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Akbank Şikayet Kutusu

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts

  • Akbank Şikayet Kutusu

    Türkiye'nin en eski bankalarından birisi olan Akbank ile ilgili yaşadığınız sorunları bu kısımda bizlerle paylaşabilirsiniz. Lütfen bu kısıma yazmadan önce Akbank Müşteri Hizmetlerini aramış ve bir çağre bulamamış olunuz. Akbank müşteri hizmetleri telefon numarası : 444 25 25 'dir.


    Dilerseniz Otel Forum şikayet defteri içerisinde kendinize özel bir konuyu şu linki takip ederek oluşturun. Kendinize özel bir konu oluşturmak tamamen ücretsizdir.

    Akbank Web : http://www.akbank.com.tr/
    Akbank Telefon Numarası : 444 25 25

  • #2
    Akbank ile ilgili şikayetlerinizi bu kısımdan Otelforum kullanıcılar ile paylaşabilirsiniz.

    Comment


    • #3
      Merhaba arkadaşlar benim sorunum akbank axess kredi kartlarıyla ciddi sorunlar yaşamaktayım
      06/01/2010 tarihinde pendik velibaba'da bulunan aydın mobilyadan 2750.00 tutarında 12 ay taksitli 2 ay taksit ertelemeli ürün aldım kredi kartımla çektim limit yetersiz dedi hemen müşteri hizmetlerini aradım limitimi yükselttim ve tekrar denediğimizde ise onay verdi ödemeyi yaptım.Daha sonra bireysel internet şubesinden hesaplarımı kontrol ettim tek çekilmiş 12 ay taksit olduğunu gördüm herşey buraya kadar güzeldi ve daha sonra bu ürünleri iade ettim axess kredi kartıma iade işlemi olması gerekliydi ve aydın mobilyanın sahibi aydın bey şubesiyle iletişime geçti şubesi akbank kurtköy şubesi ordaki serkan bey ve deniz bey bu konuyla ilgilenmişler kredi kartını iade slip girişini yapmışlar bunu ise 05/02/2010 tarihinde giriş yapmışlar istek üzerine ise slip girişini yaptıklarına dahi tarafıma faks çektiler daha sonra hesaplarımı bi kontrol ettim bide bakrımki ne iadesi aynı tarihde aynı anda 2 adet çekilmiş 2750.00 borç bakiyasi gördüm tekrar aradım bir yandan aydın mobilyayı aradım günlerce bir yandan pos cihazlarını bir yardan şubelerini bir yandan ise akbank genel merkezi aradım bu seferde 2750.00 12 ay taksitle ide işlemi yapıldığı gördüm ama halen diğer 2750.00 hesabımda duruyor anlamadım gitti 2750.00 alışveriş yapıyorum sonrasında iade ediliyor bi bakıyorum bi 2750.00 tura görünüyor diğeri iade ediliyor bunlar yatmazmiş gibide limit aşım faizi geliyor hesap özetime 17.00 tutar gitmediğim yer çekmediğim faks atmadım e-mail aramadığım şahıs kalmadı bu konuyu nasıl düzeltmem gerekli bilemiyorum

      Comment


      • #4
        AKBANK ŞİKAYET ...Acil ihtiyaçtan dolayı kendi hesabımda bulunan 1000 tl yı çekmek istedim.Yanlışlıkla kredi kartımdan nakit ihtiyaç kredisi kullandım.Sadece bir anlık dikkatsizlik..10 DAKİKA sonra geri ödedim.Şimdi masrafının olacağını tahmin etmişsinizdir değilmi.Evet tabiki masrafı oldu.10 dakika için 33.00 tl alındı. Bizim ülkemizde bankacılık Keseri hep kendine sallamayla oluyor.Avrupa bankaları bu kadar aç gözlü değilde ondan mı zarardalar yoksa? 10 dakikada aynı 5 günde aynı diye klasik cevaplar veriyorlar.Aynı masrafı kendileri ile çalışan bol paralı birine yapamazlar.Yada aynı şeyi avrupada bir bankada duyamazsınız..Araştırdım.Belli bir süreleri var o süre içersinde geri ödendiğinde masraf almıyorlar.Tabi bizim bankalarımız en iyi hizmeti veriyorlar demi.Aslında onların gözünde koyun gibi görüldükçe cebimizden para alma yöntemi daha çook bulurlar..

        Comment


        • #5
          Bugun akbanka bir hesaba para yatırmaya gittim.Ama gittiğimde işlem yapılamıyordu.Hasköy şubesi bir bakarsanız sevinirim.BTM demi hata var yoksa bayrama özel birşey mi ? Bayram bitene kadar parayı yatırmak zorundayım.İlgilenirseniz sevinirim.

          Comment


          • #6
            merhaba saygıdeğer arkadaşlar benim sorunuö elimde dikkat etmeyerek aldığım bir akbank çeki var.ve çekin keşide günü geldiğinde bankaya getirdiğimde bu çekin keşide yeri yazılmadığından dolayı herhangi bir işlem yapamayacaklarını söyledilerkeşide yeri,tarihi yazan kısma sadece tarih yazılmış,bende onun altına keşide yerini kendim yazsam sorun olurmu birde keşide yeri tarihin altına üstüne sağına soluna vs yazılması çekin hükmünü öldürürmü acil yardım lütfen 3 gün dür bu konuyu düşünüyorum internette sağlıklı bir bilgi bulamadım bu konuda zaten hukuki anlamda imza yeri dışındaki boş bırakılan her alan keşideci tarafından,alacaklıya doldurulması sorun olmayan yerler diye duymuştum şimdi ben tarihin hemen altına keşide yerini yazarsam sorun çıkarmı

            saygılarımla

            Comment


            • #7
              AKBANK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AŞ.

              28.12.2010 tarihinde maaş kartımı Adana Numune Hastahanesindeki ATM'e maaş kartımı alı koydu.Aynı tarihte yeni maaş kartı talebi için genel merkezinize müracaat ettim.23.01.2011 tarihine kadar genel merkezinizi 3 kez aradım.çabuklaştırılacağı söylenildi.hala 26 gün geçmesine rağmen kart elime geçmemiştir.Bu seri çalışmanızı takdir ediyorum.

              Adana Numune Hastahanesi
              M. ÇOLAK
              03222260331-1098(DAHİLİ NO)

              Comment


              • #8
                Akbank şikayet

                Sayın AKBANK TİC. A.Ş Bende sabancı holding’e bağlı AKSİGORTA.A.Ş de çalışıyorum.Maaşımıda AKBANK TİC. A.Ş’den alıyorum. Banka işlemlerimin hepsini internet şubenizden gerçekleştiriyorum. 27.05.2011 tarihinde şirketimize ait paranın avans kapama işlemini gerçekleştirirken bağlı bulunduğum fomara şubesi müşterisine yanlışlıkla para havalesi yaptım. Şube ile irtibata geçerek durumu dekont ile izah ettim. Şube çalışanları müşteriye ulaşarak şubeye gelmesini ve durumun bundan ibaret olmasını açıklayarak hesabından paramın bir kısmını iade olarak aldım. Fakat müşterinin kullanmadığı hesap olduğu için benden hesap kesim işlem ücreti olarak 35 TL ‘ yi kestiler. Yani 200 TL’ lik bir havaleden sadece 165 TL’ sini alabildim. Ufak bir yanlışlık sonucunda benden kesilen ve ayrıca şirketime ait olan bu paranın iadesini talep etmeme ve şube çalışanlarının durumu operasyon yetkililerine bildirmelerine rağmen olumlu bir cvp alamamış olmamın dışında ayrıca hiç yakışmayan bir kelime ile karşılaşmış ( yanlış yapmasaymış sözü ) ve son derece üzülmüş bulunmaktayım. Sizlerden ricam bu durumu düzeltmenizi ve bana ait olmayan Aksigorta A.Ş şirketine ait olan bu 35 TL’ lik kesilen paranın hesabıma iade edilmesini istiyorum. Gerekenin yapılması yönünde yardımlarınızı rica eder, iyi çalışmalar dilerim.

                BAHAR MELEK

                Comment


                • #9
                  Akbankın 469010* numaralı müşterisiydim.Bugün Akbanka ait bütün hesaplarımı kapattım.Sebebi Ağustos 2011 tarihli ekstremdir. 1 haftadır müşteri hizmetleri ile görüşüyorum. toplamda 100 TL Yansıtılan kart ücretleri. Uzun yıllar bu banka ile sorunsuz çalışıyordum. Düzenli ödemelerimden dolayı ve çalışan personelin kota doldurmasına yardımcı olmak amaçlı hiç bir şekilde kart ücreti yansıtılmayacak denen ekkart formundan doldurdum. Kargoyu kabul etmememi söylediler. Aynen öyle oldu. Aradım müşteri hizmetlerini kartı kabul etmeyeceğimi ve iptali için talimat verdim. Nasıl olmuşsa bu talebim Akbank tarafından dikkate alınmamış. Hatta yetmiyormuş gibi forma istinaden benim bilgim ve haberim dışında başka ek kartlarda çıkartmışlar. Tabi bu kartların hiç biri bana ulaşmadı ve bilgim dışındaydı. Ağustos ayında bu kartlara ait 25 er TL lik kart ücretleri yansıtmışlar. Müşteri hizmetlerini aradığımda sürekli farklı bayanlar çıkıyor ve farklı bilgiler veriyorlar. Daha doğrusu yardımcı olmaktan ziyade sorunu yüklemeye çalışıyorlar. İptali için hiçbir şey yapmayıp ücreti benden aldılar

                  Comment


                  • #10
                    benim akbanktan neo diye hesabım var bu hesaba smsşubesi üyeliği geldi ben bunun iptal edilmesini istiyorum
                    saygılarımla



                    SERHAT ÜNAL
                    0541 845 76 92

                    Comment


                    • #11
                      sanal pos ve ve şube ile ilgili şikayet

                      Admin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Akbank ile ilgili şikayetlerinizi bu kısımdan Otelforum kullanıcılar ile paylaşabilirsiniz.
                      merhaba
                      LOTİS TEKSTİL TAKI MODA TAS.PAZ.İTH.İHT.LTD STİ.bu isimle kayıtlı bir şirket hesabı vardı necatibey şubesinde geçen yıl şirket i devraldım daha önceki şubesi kavaklı dere necatibey şubeye evrakları taşıdım ve kobi temsilcisi NİLAY hn ile otomatik ödemeleri ve hesap ile ilgili ne varsa gözden geçirdik yeni numara ve birkaç ödeme talimatı verdim yaklaşık 1 ay sonra 480 tl kadar bir para kesildi ve bunun farkına varır varmaz NİLAY hn a gittim şirket adına bir sanal post hesabı olduğunu ve bu hesabın otomatik olduğunu söyledi çekilen para iadesi istedim ben hesapları bu şubeye getirince hepsini kontrol etmiştik elemanınızın hatası yüzünden 480 tl boş yere vermiş oldum ( kullanmayacağım bir sanal post için peşin 480 TL ödüyorum !!!!!!!!!!! ) ve bu olay dan sonra banka bana tahathüt ettiği bir ek hesap çek karnesi ticari kart bunlar ile ilgili hiç yardımda bulunmadı ve bilgi de yok ara sıra uğradım işleme alınacak bekliyorum gibi cevaplar ile 3 ay kadar bir zaman geçti bende bütün otomatik hesapları kapattım ve normal post makinası da iade ettim necatibey şube de yeteri kadar ilgi ve iş deneyimi yok... geçen hafta başka bir şubeden YENİŞEHİR şubeden 2 arkadaş geldi ve benimle post çalışması ve diğer konular ile ilgili çalışma yapmak istedi bende AKBANK bana böyle şeyler yaptı ve hiç bir katkısı yok dedim ama ikan edici ve kararlı tavırları sayesinde bende şirket bilgilerini verdim bu sabah bir telefon geldi hesabınız açılacak ama havuz da 515 tl sanal post borcunuz var ne yapalım diye bende durun bekleyin dedim önce eski şubeyi aradım NİLAY hn genel merkez ile görüşmem gerek konuyu şuan ne durumda olduğunu bilmiyorum dedi BU NASIL KOBİ MÜŞ. HİZMETLERİ TEMSİLCİSİ bu elemanınız neden düzgün işlem yapamıyor ben elemanınızın yaptığı hatalar ve ilgisizliğinden dolayı zarar gördüm ve hala kullanmadığım bir sanal pos hesabı için 515 tl borçlu nasıl görünürüm bunu da anlamış deyilim
                      şimdi ben yenişehir şube ile çalışmaya başlamak istiyorum yardımcı olursanız

                      Comment


                      • #12
                        günaydın ben daha önce şikayet dilekçemi yazmıştım gelişen durumla ilgili tekrar yazıyorum BİLGİNİZE bu şube necatibey şub.NİLAY hn geçen yıl 10 ayda yaptığı hataları kapamaya çalışıyor hem ilgisizlik hemde görevini tam yapmadığı için. size yazdıktan 3 gün sonra bana telefon geldi 1 yıldır aramayan eski çalışmak istediğim şube beni arıyor ve benden talep ettiği şey yeni bir dilekçe yazmam sanal pos için ve tekrar post çalışması yapmak için ben geçen yıl zaten bunu yaptım neden şimdi tekrar yapayım ??? arkadaşlar buraları bu tür konuları bir denetleyen yokmu ? sizler konuyu çözmeden genel merkezden beni aramadan neden şube beni arıyor ??? biz buraya neden yazıyoruz şube ile muhattap olacak olsam zaten buraya yazı yazmam 444 25 25 den zaten bir sonuç yok biz sizi ararız biz sizi ararız konu parada değil ilgisizlik şube ile beni kendi kaderime bıraktınız ben zaten şubeden hesabımı kapattım yalan yanlış hizmet verdiği için siz yine beni oraya mahkum ediyorsunuz lütfen konu ile ilgili sizden acil cevap bekliyorum

                        Comment


                        • #13
                          akbank

                          Admin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Türkiye'nin en eski bankalarından birisi olan Akbank ile ilgili yaşadığınız sorunları bu kısımda bizlerle paylaşabilirsiniz. Lütfen bu kısıma yazmadan önce Akbank Müşteri Hizmetlerini aramış ve bir çağre bulamamış olunuz. Akbank müşteri hizmetleri telefon numarası : 444 25 25 'dir.


                          Dilerseniz Otel Forum şikayet defteri içerisinde kendinize özel bir konuyu şu linki takip ederek oluşturun. Kendinize özel bir konu oluşturmak tamamen ücretsizdir.

                          Akbank Web : http://www.akbank.com.tr/
                          Akbank Telefon Numarası : 444 25 25
                          bu banka kadar iğrenç yalancı müşterinin izni olmadan parasına tecavüz eden berbat biyer........haksız yere benden aldığınız paraları helal etmiyorum ..her banka üyelik ücreti almazken siz aç gözlüsünüz tüm yetkililer gerçekten akşam olunca vijdanınız rahat yatabiliyormusunu?

                          ...................

                          Comment


                          • #14
                            akbank kadar iğrenç kepaze bir banka görmedim izniniz olmadan para çekerle itiraz edince haksız olursunuz...anlıycanız sakın uğramayın mümkünse protesto edin ....banka denetleme kurulu bu bankaya hala nasıl izin veriyor anlamadım allah sonlarını tez getirsin inş........

                            Comment


                            • #15
                              akbanka şikayetim var

                              akbank müşterisiyim 5890044176127926 numaralı NEO kartım var.NEO kart hesabımdan 30 Tl. civarında SMS ÜÇRETİ ADI ALTINDA PARA KESMİŞLER benim istegim dışında kesilen bu paranın bir daha kesilmemesini istiyorum.eger kesilirse akbankla olan bütün ili,şigimi ben keşecegim.teşekkürler

                              Comment

                              Working...
                              X